torsdag 11. april 2013

Playground                      
Forfatter: Curtis James Jackson III (50 cent)
(Biletet er publisert med tillatelse frÃ¥ forlaget)Tittel: Playground                                            
Forlag: Gyldendal
Ã…r for utgiving: 2011

Emne:Oppvekstsroman

Handlingsrefert: Handlinga går føre seg i vår tid i New York der tenåringen 50 cent veks opp i eit hardt miljø. Han blir lært opp av faren til å stjele. Vennene hans drikker øl sjølv om dei berre er 14-15 år gamle og moren og faren har gått frå kvarandre. Faren bur i byen og moren bur utenfor byen. Moren til 50 cent er opptatt av karrieren, noko som 50 cent ikkje liker for ho har nesten aldri tid til og vere heime med han. Faren er ofte litt slurven med ting og gjør alt på sin måte. Vennene til 50 cent er greie, men dei lurte han ein gong slik at han kom i trøbbel. 50 cent må begynne å gå til psykolog på grunn av at han slo Maurice med ei sokk fullt med batterier. Maurice er ein nerd som han var venn med. Ettersom 50 cent trudde at Maurice hadde slengt ut falske rykter om han, tok han og lærde han ei lekse -sett med 50 cents auge- i skolegården. Boken er fortalt i eg-person.

Min eiga vurdering: Eg syntes denne boka var veldig spennende og grei Ã¥ lese pÃ¥ grunn av at handlinga i boka var godt bygd opp. Viss eg skulle lese ei bok kunne eg ha tenkt og lesa ei bok frÃ¥ 50 cent. Eg vart godt kjent med personane i boka som er t.d. 50 cent, moren, faren og venene til 50 cent. Eg fekk svar pÃ¥ alle spørsmÃ¥la i boka og eg likte veldig godt slutten. Eg kan ikkje seie kva det beste med boka var for dÃ¥ avslører eg slutten og eg kan ikkje seie noko dÃ¥rleg om boka for den var sÃ¥ bra. Eg likte framsidebilete for det var veldig kult og sÃ¥g pÃ¥ ei mÃ¥te  spennande ut. Det gjorde at eg fekk lyst til og lese boka.

S.B 05.04.12

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar