mandag 14. mars 2011

Etter festen

Forfattar:Hans Petter Laberg

Forlag:Cappelen Damm

År for utgjeving:2010

Handlingsreferat:

Denne boka handler om ein gut som blir kaldt for HP. Han har gjort noe mot ei jente som han angrer veldig på. Han tenker veldig mye, og vil helst vere i fred. Bestemoren til HP seier at han og ho må reise på ferie berre ho og han.  Hp er veldig glad i bestemora si, bestemora til Hp blir veldig og alvorleg sjuk. Dette er eit utdrag fra boka: Tenk deg at du har gjort noe du ikke kan fortelle til noen. Noe du aldri trodde du kunne gjøre. Noe som har skadet en annen. Noe du vil angre resten av livet.

Mi eiga vurdering: Eg synst boka var veldig spennende, og eg likte godt at den var 150 sider lang. Det var bra at den var gøy og lese det blei aldri alt for kjedeleg. Eg synst boka passer for ungdom frå 12 til 16 år.  Det eg synst var dårleg med boka var at du fikk ikkje vite kva som skjedde med bestemora etter at Hp hadde ringt etter sjukebilen. Eg ville ha gitt denne boka terningkast 5

J.L 14.03.11

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar